Retouren

Zichttermijn
Na ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te inspecteren en ervoor te kiezen de koop te annuleren.

Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Retourneren of ruilen kan uiterlijk binnen 14 dagen, indien:

  • De artikelen onbeschadigd zijn
  • De artikelen nog in de originele verpakking zitten
  • De factuur bij de retourzending wordt meegestuurd

Retourneren/ Ruilen

Stap 1: Neem contact op
Wilt u de goederen retourneren stuur dan een email naar:
info@followme-tandem.nl

Meld in het onderwerp van uw email duidelijk uw factuurnummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren en met welke reden. Wij mailen u dan de retourprocedure afgestemd op uw wensen en situatie.

Stap 2: Retourneer de producten
Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Verpak het product degelijk om beschadigingen te voorkomen en voeg de factuur toe aan de retourzending.
Geef uw retourzending af bij een postkantoor/vervoerder naar keuze en bewaar uw verzendbewijs. 

Stap 3: Ontvang uw geld terug
Na ontvangst van de retourproducten ontvangt u een bevestiging per email en storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via de gebruikte betaalmethode mits voldaan aan de voorwaarden.

Beschadigd/Defect/Verkeerd artikel ontvangen
Wij proberen zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling te versturen. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een verkeerd artikel naar u hebben verzonden of dat uw artikel beschadigd/defect geraakt is.
Als dit het geval is verzoeken wij u een email te sturen info@followme-tandem.nl

Vermeld in uw email het factuurnummer en de omschrijving van het probleem en wij zullen met u naar een passende oplossing zoeken.
Bij problemen met uw order zijn de gemaakte kosten geheel voor rekening van FollowMe Tandem.

Garantie

Het kan voorkomen dat er een probleem met een product ontstaat. FollowMe Tandem lost dit dan snel met u op! De artikelen die via onze webshop aangeschaft zijn, vallen onder de standaard garantieperiode van 2 jaar. Als u FollowMe producten gekocht heeft bij een dealer, verloopt de garantie afhandeling via de desbetreffende winkel.

Stap 1: Neem contact op
Wanneer u een product voor garantie heeft stuur dan een email naar info@followme-tandem.nl
Vermeld in uw email het factuurnummer en een omschrijving van het probleem. Voeg wanneer mogelijk een foto met het probleem toe. Wij nemen dan contact met u op om het probleem op te lossen.
De afhandelprocedure krijgt u na uw aanvraag per email toegestuurd. Afgestemd op uw wensen, situatie en het product.

Stap 2: Retourneren
Bij een garantie of defect kunnen wij u vragen het product te retourneren. Verpakt u het product degelijk om beschadigingen te voorkomen.
Verzendkosten bij een garantieafhandeling zijn voor rekening van FollowMe Tandem. Afhankelijk van de situatie kiezen wij de gemakkelijkste verzendoptie.

Stap 3: Afhandeling
FollowMe Tandem zal de garantie afhandeling op zich nemen. Goederen met gebreken die terecht onder de garantie vallen zullen worden gerepareerd of worden vervangen door eenzelfde of gelijkwaardig product.

Bekijkt u tevens onze algemene voorwaarden!